با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تصاویرتان را کروی شکل کنید!!
زیارت عاشورا

برنامه جالبی روانه بازار فناوری شده که به کاربرانش اجازه می دهد تصاویر متفاوت و کروی شکل بگیرند.

هر روزه برنامه های بسیاری تولید و روانه بازار فناوری می شوند، برخی از این برنامه ها جنبه سرگرمی داشته تا ویرایش یا بازی با تصاویر را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

اپلیکیشن جدیدی با نام Fisheye Professional عرضه شده که تصاویر کروی شکل را به ثبت می رساند تا کاربرانش تجربه متفاوتی داشته باشند.

این برنامه اقدام به شبیه سازی لنزهای مختلف کرده تا در دنیای رقابت اپلیکیشن ها بتواند نگاه های بیشتری را با خود همراه سازد.

بسیاری از کاربران به ویرایش عکس با سبک ها و حالات جدید علاقه مند هستند، این برنامه قابلیت جدیدی را برای ویرایش در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

ثبت و گرفتن عکس های کروی در اصطلاح FishEye نامیده می شود اما ثبت چنین تصاویری تنها با کمک نصب برنامه های مخصوصی امکان پذیر است.

برنامه Fisheye Professional یکی از برنامه هایی است که با داشتن این قابلیتی می تواند چنین تصاویری را ثبت کند.

این اپلیکیشن همانند لنزهای فیزیکی دوربین ها عمل کرده با وجود اینکه کیفیت خروجی آن در حد لنزهای فیزیکی نیست اما می تواند تجربه ای متفاوت باشد.

کاربران این برنامه نیز همانند سایر اپلیکیشن ها می توانند از دوربین و گالری اسمارت فون استفاده کنند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394برچسب:, | 16:18 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |